RUN, IN, OUT

jueves, 24 de enero de 2013

Sabies que els nens i nenes de la meva escola fem la classe de motricitat en anglès? Ah no?, pensava que us ho havia explicat.
Al principi els va costar una mica habituar-se amb el vocabulari més "tècnic", però ara ja entenen les classes a la perfecció.

 El joc que us presento avui és: RUN, IN , OUT. Aquestes ordres són les que han de seguir per a poder guanyar. Necessitem cèrcols escampats pel terra i seguir les ordres donades per la mestra.
 run: a córrer in: a dins out: a fora
Un cop apreses les normes comencem a treure cèrcols de manera que sempre hi hagi menys cèrcols que alumnes. És una variant del joc de les cadires i s'ho han passat molt bé.

6 comentarios:

  1. Ay Dios que no se que sería de mi si ya tengo que hacer la psico en inglés jejeje Un saludo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. @Miren: pues aún te digo más...he introducido en mi taller de plástica el segundo idioma :el inglés. Así que nuestros niños aprenden un montón de inglés.
      Besitos!

      Eliminar
  2. primero tengo que aprender yo inglés, jajaj. Un besito.

    ResponderEliminar
  3. És una passada com aprenen. Jo he treballat fent de mestra d'anglès a Infantil durant tres cursos i és súper gratificant.
    Per cert, si et passes pel meu bloc, trobaràs una coseta per a tu.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. @Blanca: también reconozco que yo estoy como tú, suerte que tenemos a una chica que les da psico en inglés y las tutoras estamos también junto a ella. Un beso.

    ResponderEliminar
  5. @Marta: a la meva escola els nanos fan anglès des de ben petitons i intentem que siguin moltes les estones que tinguin contacte amb aquesta llengua.
    Ara em tens intrigada a veure la sorpreseta que m'has preparat, vaig volant cap el teu blog.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...