BITS: MIRÓ

viernes, 1 de marzo de 2013

2 comentarios:

  1. Moltes gràcies Mireia per compartir-los! Els hi passaré a les meves companyes de P3 que ara estan treballant Miró.
    Petonets!

    ResponderEliminar
  2. uau... per fi algú que dóna les gràcies per descarregar-se alguna cosa.
    Jo sempre demano permís i dóno les gràcies a la gent de qual em baixo algo. I ja fa temps que estic fent campanya, inclòs a la gent que no té blogs però que sempre es baixen coses d'internet. Els explico que darrera d'aquella activitat o material descarregable hi ha algún mestre que ha estat preparant allò possiblement en el seu temps de descans.
    Oi que m'entens Lluna?

    Per això estic agraïda de les teves paraules.
    Un petó i fes campanya tu també, jijiji!!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...