ELS 4 SABATERS DEL SISTEMA SOLAR

jueves, 25 de abril de 2013

Fa uns dies vaig llegir a un dels blogs que segueixo de fer els 4 sabaters però amb els planetes del sistema solar.
Cada any m'agrada ensenyar aquest joc en el format tradicional, però quan vaig veure l'adaptació al nostre tema em va encantar.
La idea original és de la Carol, del blog UN MUNDO DE PEQUEÑAS COSAS, i ja li vaig dir en el seu moment que m'encantava la idea. Jo l'he adaptat a la meva manera posant el Sol en el centre. Els meus pekes han pintat cada planeta del seu color i a dins han escrit el nom corresponent.




Si vols saber com fer un joc d'aquests clica en la següent entrada que ja ho vaig explicar:

3 comentarios:

  1. Os ha quedado genial. Seguro que disfrutaron un montón haciéndolo al mismo tiempo que repasaban los planetas. Un beso.

    ResponderEliminar
  2. Fantàstica aquesta adaptació Mireia !!!!
    Me n'apunto la idea perquè la trobo encantadora !!!!!
    Petonets guapa

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...