COMENÇA UN NOU CURS

miércoles, 7 de septiembre de 2011

Hola a tots i totes:
Com ha anat l'estiu???  Espero que molt bé. Suposo que tots tenim ganes de començar el nou curs. Pares, mares, fills i les mestres. Tots!
L'estiu és temps de vacances, temps d' oblidar-se de la vida quotidiana, senzillament per poder tornar d'una manera sana i amb ganes a un nou capítol de la nostra vida. És per això que no he obert el meu portàtil en tot el mes d'agost, entre altres coses perquè ni tan sols el vaig posar a la maleta. Les vacances han estat plenes de contacte amb la natura, uns bons àpats i moltes migdiades... en definitiva coses que durant el curs no faig.
Així doncs us podeu imaginar amb quines ganes començo a treballar... piles super-carregades !!

Però abans de marxar vaig fer uns quants canvis al blog, hi ha noves seccions que les podeu obrir des de les pestanyes. Espero que us agradi moltíssim!

No puc deixar de fer menció a les famílies del curs passat que van acollir tant positivament el blog d'aula. Els blogs es caracteritzen per la seva manera tan fàcil de participar. És importantíssim que tothom que vulgui deixi el seu comentari ja que, això enforteix les ganes de seguir explicant-vos cosetes dels vostres nanos a la classe, o articles interessants que trobo a la xarxa, o vídeos o presentacions de fotos d'activitats portades a terme.

Ja tinc ganes de tenir tot preparadet a la classe per poder obrir les portes del meu petit raconet en aquesta escola meravellosa. El dia dotze ens trobarem.... cantarem, jugarem, explicarem experiències viscudes i tornarem a estar envoltats dels nostres companys que tant ens estimem.

Bé, ja només em queda dir-vos que us desitjo a tots i totes una bona entrada de curs!!

També vull donar les gràcies a tot el personal docent del nostre territori nacional i als d'altres països que ens segueixen. M'heu deixat bocabadada amb els missatges de suport i salutacions, els quals injecten molta energia positiva. 

Vinga ens veiem d'aquí res...
BESITOS

1 comentario:

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...