TANQUEM PROJECTE: sorpresaaaa!! i POPPLET

viernes, 26 de abril de 2013

Com a cloenda del Projecte de l'Univers, vaig començar a preparar un carnet d'astronauta per a les 3 classes, però quina ha estat la meva sorpresa que el papi de la Irene Castro, ens ha fet uns de molt bonics, per a la meva classe. I com que la sorpresa era per les tres aules de P5, hem estat en contacte per a poder proporcionar un "CARNET OFICIAL D'ASTRONAUTA" a cadascun dels alumnes.

Des de Món Infantil, volem agrair la seva col·laboració amb aquest detall. A mi em va encantar i les meves compis també. Gràcies família CASTRO!!

Per a poder aconseguir-lo, els vaig dir als meus pekes que havien de passar unes proves. Les proves són un joc sobre el tema i quue anàvem fent a estonetes.

Aquí podeu veure el joc:  ESCOLA D'ASTRONAUTES

I ara, m'agradaria ensenyar-vos el carnet en qüestió, mireu que xuli!! Són personalitzats ja que cadascú porta el seu nom.






I per acabar, us vull ensenyar un MAPA CONCEPTUAL que he confeccionat com a resum per a que si algun dia voleu repassar una part del que hem après pogueu consultar-lo.
 També podeu tornar al blog i trobar el la columna de la dreta CATEGORIES: PROJECTE UNIVERS.
Espero que us agradi, l'he fet amb l'eina anomenada POPPLET

20 comentarios:

  1. Lo mejor de todo lo bien que te lo has pasado jeje Un besazo

    ResponderEliminar
  2. Te ha quedado un mapa conceptual preciosísimo y muy completo que les vendrá genial a los nenes para repasar. Nosotros también hicimos uno sobre los movimientos de la Tierra y ¡no te lo vas a creer! alguien le puso una banderita de contenido inapropiado y me lo pasaron a privado. Acabo de reclamar a ver si sirve para algo.
    En cuanto al carnet, me encanta, yo también estoy preparándoles uno para que lleven la semana que viene con todo lo del espacio. El vuestro está genial. Que penita no haberlo visto antes que os "copiaba" la idea, je,je Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Genial el projecte !!!!!
    El carnet xulíssim!!!!!
    I el mapa conceptual una passada !!!!!
    Molt bona feina trempada !!!!
    Petonets i molt bon cap de setmana !!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Un carné de astronauta hecho con muchísimo gusto. A los alumnos les habrá encantado.

    Y el mapa de contenidos es una maravilla. Me ha encantado ver todo lo que habéis trabajado de un vistazo. ¡Y tan bien explicado!
    Enhorabuena, Mireia.

    Abrazos de monstruito!!

    ResponderEliminar
  5. Miren: yo me lo he pasado en grande. Refrescando conceptos y encontrando nuevos recursos, eso me encanta!!

    ResponderEliminar
  6. Ana: eso que te hha pasado del popplet seguro que ha sido alguien sin querer. Pero tu tranquila que seguro lo solucionas.
    Y nuestro carnet es muy bonito, me han gustado los colores cómo han quedado y los nombres de las nenas en rosa y de los nenes en azul.
    Ha sido todo un detalle de este papi que os comento.
    Hay veces que las familias nos sorprenden con sus aportaciones. Una chulada, yo me emocioné el día que me lo entregaron....jijiji
    Un besito

    ResponderEliminar
  7. Monstruïto: valoro mucho tus comentarios siempre tan dulces y positivos. Muchas gracias por ser así.
    Un besote,

    ResponderEliminar
  8. Magda: moltíssimes gràcies per les teves energies tan positives. Així dóna gust aportar cosetes a la comunitat educativa.
    Un besito

    ResponderEliminar
  9. Hola guapa!!! Chulísimo el carnet, es una suerte poder contar con papis tan apañados.Y el proyecto genial!!!!! Como te lo has currado!!! Me está entrado el gusanillo para hacerlo el próximo año, jejeje. Un besazo

    ResponderEliminar
  10. Cati: hola guapa. La verdad es que estoy contenta no contentísima!!
    Animate a hacerlo que tus proyectos son geniales y mucha gente aprende de ti.
    Un besito...se te echaba de menos!

    ResponderEliminar
  11. Genial Mireia.
    Se ve que no sólo tienes enganchadísimos a los peques sino también a las familias. Y ¿cómo no? ¡con la ilusión, ingenio y trabajo que le pones!.
    Felicidades y un beso de Gracia.

    ResponderEliminar
  12. Quina il·lusió i alhora quin greu fa concloure un projecte quan s'està gaudint tant, oi?
    Sort que en venen d'altres!!!
    Què bé poder comptar a l'escola amb famílies tan participatives i amb mestres com tu!
    Petonets de dissabte plujós
    Carme

    ResponderEliminar
  13. Gracia: estoy muy contenta por todo lo que han aprendido. El otro día me dijo una mamá que fueron al Cosmocaixa (un museo de Barcelona donde hay planetario) y que sacaron a su hijo para participar. El caso es que en el museo le felicitaron por lo mucho que había aprendido sobre el tema del Universo.
    La mamá me lo explicó y yo estoy muy orgullosa de que mis alumnos demuestren todo lo que aprendemos en clase. Sin saberlo, esa mami me alegró el dia.
    Un besito guapa.

    ResponderEliminar
  14. Carme (Fer dl mestres): Hola guapíssima. Si que en fa de pena quan s' acaba, però ara començarem un tem nou i amb moltes ganes també.
    La sorpresa la volia donar jo i va ser aquesta família quw em va sorprendre gratament.
    Gràcies com sempre pel teu suport.
    Un petó remullat de pluja!!

    ResponderEliminar
  15. Genial el mapa conceptual. Me encantó todo el proyecto, de tu blog y el de Ana estoy sacando muchas ideas ya que estamos con el mismo proyecto. Gracias por compartir. Bicos.

    ResponderEliminar
  16. Ángeles: muchas gracias a ti por dejar el comentario. Con palabras de agradecimiento y valoración del trabajo como lo haces tú, da gusto compartir y me anima a seguir.

    Un beso muy grande!!

    ResponderEliminar
  17. Belén García29 abril, 2013

    Felicitats campiona. Una feina fantástica i amb uns resultats exel.lents. P5 ja té carnet per conduir a l'espai, jajajaja. Espero que trobin millors carreteres.

    ResponderEliminar
  18. Belén: moltes gràcies, quan vulguis et portem a la Lluna!!

    ResponderEliminar
  19. Enhorabon Mireia!
    He seguit totes les entrades del projecte i m'han semblat totes, totes genials, ha estat un projecte completíssim.
    Si passes pel meu bloc trobaràs un regalet per recompensar tant gran treball.
    Una abraçada
    Anna

    ResponderEliminar
  20. Anna: uauuu quina il.lusió que em fa que diguis que has seguit totes les entrades del projecte. Doncs celebro que t'hagi agradat.
    Ara mateix vaig a veure en el teu blog quina sorpreseta m'has preparat...
    Besitos

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...