ESTRENEM RETOLADORS

jueves, 31 de enero de 2013

Estem molt contents perquè durant aquesta setmana hem estrenat uns retoladors "de nens grans" són primets i dibuixen molt bé. Ara que ja comencem a dominar una mica més el dibuix, podem combinar colors de fusta amb aquests nous retoladors.

ENDEVINA, ENDEVINETA...QUÈ TINC A LA TARGETA?

miércoles, 30 de enero de 2013

Presentem el joc d'endevinar la imatge que tenim al front, la qual nosaltres no veiem i en canvi, la resta de companys sí. Amb aquest joc el que pretenc és la participació de tot el grup.
 Ho fem en rotllana i sempre per ordre de torn. Al mig surt un alumne i es posa una targeta al front i després cadascun dels companys anirà dient una "pista" o una petita descripció de la imatge en qüestió. Amb aquest joc podem avaluar o observar la fluïdesa verbal dels que fan la descripció i observar la rapidesa mental per a endevinar la resposta correcte del que aguanta la targeta.
Us deixo unes fotos per veure el funcionament. Ara que ja sabem jugar, la propera vegada ho farem en petits grups.





CONTE: LA CIGALA I LA FORMIGA

Últimament m'ha donat per explicar-los "faules". La d'aquesta setmana ha estat LA CIGALA I LA FORMIGA.
A part del que  jo els vaig explicar m'agradaria que veiéssiu aquesta versió de dibuixos animats.


Espero que us agradin, i gaudiu dels dibuixos que han fet després de "viure" el conte.... mireu aquí ja s'acaba el conte i som formiguetes ballant unna samba amb la Mireia que anava al davant fent de Cigala, jijiji....





ANIVERSARIS DE GENER

martes, 29 de enero de 2013

Tot i que una mica tard us deixo els aniversaris de gener, moltes felicitats Laia!!


014. PDI: MEMORY NOTEBOOK



Hoy hemos montado un memory desde el comienzo para poder jugar en la PDI. Les he preguntado si les gustaría ayudarme a preparar una actividad para que pudiéramos jugar más tarde todos juntos y la respuesta ha sido muy positiva. Eso de ayudar a la "seño" les encanta.
Pues bien, ahora pasaremos a explicaros cómo mis alumnos se preparan sus propios juegos:
  1. Abrimos el programa de Smart Notebook
  2. Seleccionamos en el clasificador de páginas la pestaña de LESSON ACTIVITIES --ACTIVIDADES--PARES
  3. Elegimos y arrastramos a notebook para poder editarlo
  4. Un vez hecho esto, mis alumnos han salido por turnos, y han elegido el dibujo (de la galería) para poder hacer parejas. Nosotros hemos hecho nuestro primer memory con 8 parejas.
  5. Finalmente, se le pone un password o clave y se guarda.

Mirad qué bien lo han hecho:


COMPARTO MI MATERIAL CON TODOS VOSOTROS




     



 TE PUEDES DESCARGAR EL SOFTWARE SMART NOTEBOOK EXPRESS DESDE EL SIGUIENTE ENLACE:








PREMI: ONE LOVELY BLOG AWARD

domingo, 27 de enero de 2013

La Marta, del blog FENT I DESFENT A L'ESCOLA, m'ha atorgat aquest premi tant especial, moltes gràcies guapa!!

PREMI BLOG ENCANTADOR
Diu que he d'explicar algunes cosetes sobre mi, doncs aquí les deixo:
  • M'encanta la meva professió (tinc la gran sort de poder treballar en el que des de ben petita havia somniat)
  • Estimo amb bogeria al meu marit amb el qual ja fa quasi 27 anys que estem junts.
  • La meva gateta Lluna és la que fa que em relaxi quan es deixa acaronar, és taaaaaant suau...
  • la fan número 1de MÓN INFANTIL és: la meva mami
  • Si no hagués estat mestra, hagués estat ballarina....m'encanta ballar!
  • Sóc una mica golafre, però ....qui no ho és amb un marit pastisser i que cuina de meravella.
  • Des que sóc blogger he tingut un gran creixement personal, he après a compartir de veritat i a aprendre dels altres.
  • I per últim dir-vos que el meu CLAUSTRE-BLOG, ha passat a formar part de la meva vida diària; no hi ha dia que no parlem a les nits, i que formem un equip genial.

I ara diu que li he de passar el premi a 15 blogs...això em fa "pal" perquè sempre et deixes a algú, però aquesta vegada només he premiat a blogs en català, que als altres ja ho he fet sovint.

Moltes gràcies a la Marta per haver pensat en mi, això em dóna ànims per seguir, i te'l torno bonica!!

Per tant, passo el premi a:



El premi arriba també d'altres blogs magnífics com:
FENT I DESFENT de la mà de la Marta
L'EDUCACIÓ I LES TIC de la mà d'en Joel
ELS PETITS INFANTS de la mà de la Magda
HISTORIAS DA NOSA AULA de la mà de la Maria Gamallo
PETIT MÓN de la mà de l'Anna
DITELLES de la mà de l'Esther
LES FORMIGUETES de la mà de la Rosario
DIARIO DE UNA EDUCADORA DE INFANTIL, de la mà de Seño Ana

CONTE: L'AGUSTINA

jueves, 24 de enero de 2013

Tots els dijous fem el taller de contes. Ens toca després de pujar del pati i els pekes ja saben que tal com arribem ens hem de treure l'abric de pati i anar a seure a la rotllana. Els aventatges de seguir sempre una rutina fa més fàcil el dia a dia, donant als nanos cada cop més seguretat en sí mateixos. Un cop acabat el conte fem el dibuix, amb l'escriptura del títol.

Avui presentem el conte de L' AGUSTINA, una bonica història moderna d'una nena que va a esquiar el cap de setmana amb la seva família i... el seu osset de peluix.

RUN, IN, OUT

Sabies que els nens i nenes de la meva escola fem la classe de motricitat en anglès? Ah no?, pensava que us ho havia explicat.
Al principi els va costar una mica habituar-se amb el vocabulari més "tècnic", però ara ja entenen les classes a la perfecció.

 El joc que us presento avui és: RUN, IN , OUT. Aquestes ordres són les que han de seguir per a poder guanyar. Necessitem cèrcols escampats pel terra i seguir les ordres donades per la mestra.
 run: a córrer in: a dins out: a fora
Un cop apreses les normes comencem a treure cèrcols de manera que sempre hi hagi menys cèrcols que alumnes. És una variant del joc de les cadires i s'ho han passat molt bé.

Related Posts  for WordPress, Blogger...