COMIENZA "UN PROYECTO ENTRE TODOS"

viernes, 24 de febrero de 2012




Como ya sabéis desde el día 20 de febrero está en marcha nuestro proyecto de colaboración. 
Esta semana ya hemos tenido el primer mensaje de inicio de proyecto, publicado por el blog LAS COSAS QUE APRENDO, y nos gustaría aclarar algunas de las cosas que tenemos que hacer para que todos podamos beneficiarnos de este proyecto colaborador:

  1. Tenemos que hacernos seguidores de los blogs colaboradores, así nos podremos enterar fácilmente cuando alguien publica una entrada de ayuda. 
  2. A partir de ahí se envían comentarios con los enlaces de ayuda.
  3. Los comentarios se tienen que publicar para poder evitar que se repitan enlaces enviados. 
  4. También se deben publicar para que todos los blogs colaboradores puedan aprovechar esos mismos enlaces para otras ocasiones. 
  5.  Cada mes publicaremos una lista actualizada de los blogs colaboradores (siempre que haya blogs nuevos que quieran apuntarse al grupo).
Si tenéis alguna duda o cualquier problema, o simplemente queréis hacer alguna sugerencia de funcionamiento u organización, podéis hacerlo contactando con cualquiera de los blogs organizadores: 

Esperamos que esta aventura que tan buena acogida ha tenido por parte de todos vosotros sea sólo el inicio de un gran “PROYECTO ENTRE TODOS”.

PISCINA DE BOLES

martes, 21 de febrero de 2012

Tots els dimarts a la tarda ens toca fer motricitat. Els nanos esperen amb impaciència que arribi aquest dia perquè realment gaudeixen del joc motor. Però a mi m'agrada presentar jocs populars, de regles, que un cop presentats puguin utilitzar a les estones d'esbarjo, o sigui, de joc lliure.
Però avui ha estat diferent, hem anat a la sala de la piscina de boles que ara feia uns dies que no havíem anat. Hem  dividit la classe en dos gans grups per a poder fer torns. Estic molt contenta perquè l'ordre donada ha estat treure's les sabates, deixar-les ben endreçadetes a fora de la sala i jugar dins la piscina, cilindre, i matalàs d'equilibris sense donar-se cops , i els nens i nenes de la classe l'han seguida molt bé.
Us deixo una mostra de lo bé que s'ho han passat i observeu què bé han posat les seves sabates, són molt endreçats!!

EDUBLOGS 2012


Ja sabeu que aquest any m'han escollit per a fer de jurat en el Premi Edublogs d'enguany. Estic molt contenta de poder ocupar aquest lloc tant privilegiat, com és el d'estar aquesta vegada a l'altre cantó....
L'any passat vaig viure moments i sensacions que mai oblidaré. I el fet de participar en aquest esdeveniment m'ha servit per a conéixer docents d'arreu del món.

Fins ara jo escrivia el blog com a eina d'aula, però de fa unes setmanes cap aquí he pogut observar que hi ha molts mestres que seguien Món Infantil. I tot és gràcies a que vaig participar en el Premi d'Edublogs 2011.
A arrel del premi vaig establir contacte amb dues mestres, la Noelia i la Miren, i vam fer activitats conjuntes a través dels blogs. La meva visió vers el meu blog encara la tenia com a blog d'aula, però és gràcies a elles dues més l'Ana i la Fini, amb qui hem muntat un gran projecte d'ajut a d'altres mestres (de tot el món) i això m'ha fet obrir la mirada i ampliar els meus horitzons. Gràcies noies!

Per tant, el blog Món Infantil, passa a tenir dos tipus de lectors: els meus pekes de la classe (que són els protagonistes i per a qui escric principalment) i els altres docents que necessitin ajut col·laboratiu d'alguna mena o simplement que passin per fer una ullada.
Des d'aquí dóno les gràcies a tothom qui deixa un comentari o simplement un somriure, ja que un blog, com a molts llocs ho posa s'alimenta dels comentaris dels seus lectors. Heu de pensar que la majoria de blogs ho fa gent que durant el dia està treballant i a la nit ens posem a explicar com ens ha anat el dia amb els vostres fills, o experiències que hem tingut dins les nostres aules. Faig una crida a que no us faci vergonya quan passeu per un blog i dir-li... hola, he estat per aquí.....
Bé, volia expressar això i a més, dir-vos que des de ahir ja ens han assignat els blogs que he de revisar... quins nervis, quina emoció, quina responsabilitat, ... quina feinada, jejeje.... però és tot un honor poder estar en el Jurat de Premi d'Edublogs 2012.
Des d'aquí envio un forta abraçada a tots els participants i molta sort a tots!!!

LA CASETA

Un bon recurs que han elaborat els papis del Pablo en un dia de fred de cap de setmana. La caseta és preciosa i escau molt bé ja que estem treballant la poesia de "la caseta" (publicada ja en un post anterior).
Justament ahir vàrem fer un dibuixets per aprendre pas a pas a dbuixar un paisatge amb una caseta , anàvem seguint les característiques que ens anava dient la pròpia poesia i aquest joc els va agradar molt, ja que a part de vivenciar millor el que deia la poesia  per a poder memoritzar-la aprenen alhora a dibuixar.
De moment us deixo la foto de la caseta feta per en  Pablo, però possiblement aquest post sigui ampliat amb els dibuixos quan els tinguem acabadets.

CARNESTOLTES

Aquestes han sigut les nostres disfresses. Aquest any el tema ha estat el circ. Els alumnes de Parvulari erem tots i totes pallassos; tot i que cada classe era un pallasso diferent. Estaven moníssims (bé això m'han dit, perquè com ja sabeu vaig estar malaltona i no vaig poder gaudir del dia de Carnestoltes amb els meus pekes), però he vist alguna foto i feien molt goig.
Us deixo la foto de la disfressa de la nostra classe....



I aquesta és la màscara que van fer a classe...

CARNESTOLTES: LA MICA I LA MONA


Però què maques que heu posat les nostres mascotes de la classe. La Mica amb aquesta màscara feta a mida i la Mona amb el barret de fada que li ha portat aquesta setmana el nostre company Pablo.
Us felicito per cuidar tant a la Mica i la Mona!!

Related Posts  for WordPress, Blogger...