GRACIAS PROFE!!

martes, 15 de octubre de 2013

Quan jo era petita vaig trobar la meva vocació de ser mestra al costat de la meva mestra de parvulari de l'escola infantil a la qual jo havia anat.
Com que era a sota de casa, sempre que podia m'escapava una estona per a poder estar amb la "Senyoreta Carme" i ajudar-la en tot el que calgués.
Em vaig fer gran i vaig començar amb els estudis que em portarien fins on sóc ara. Però la vocació per l'educació del pekes la vaig trobar al seu costat amb potser... uns vuit anys.

La Senyoreta Carme ja no està entre nosaltres però jo mai l'oblidaré... el seu amor per ensenyar i il·lusió m'acompanya en molts moments. És per això que avui us deixo aquest vídeo d'una cançoneta donant les gràcies als profes...i a mi em fa pensar en ella... 

PENSA EN QUIN MESTRE O MESTRA GUARDES AMB BON RECORD I DEIXA AQUÍ EL SEU NOM


5 comentarios:

  1. Belén García15 octubre, 2013

    Que maco Mireia. Jo de petita recordo a la meva profe que es deia Irene i encara recordo la seva veu dolça. Mai cridava i sempre tenia la frase adient per cada moment. Transmitia molta tendresa i seguretat. Ella tampoc hi es entre nosaltres, pero jo la recordo molt sovint i reconeixo que a vegades m'ha servit com referent a l'hora d'educar a la meva filla. Segur que allà on siguin, estaran envoltades de nens.

    ResponderEliminar
  2. Mireia que entrada tan entrañable.

    Mi "seño" fue, sigue siendo y siempre será Mª Carmen "la de los pequeños" o la de "parvulitos".

    Para mi "LA SEÑO"

    Por eso me uno contigo a cantar esta canción dedicada a grandes personas, con grandes corazones y valor incalculable en el mundo de la educación:

    "Gracias, profe, graciaaaaas...gracias por ser así"

    Un beso


    ResponderEliminar
  3. La veritat mireia que el teu escrit és preciós. Jo no recordo especialment a cap professora en concret... potser una senyu que es deia Trini que era molt maca amb tots nosaltres.
    El que sí puc dir és que fa poquets anys vaig conèixer una mestra que un cert dia em va deixar bocabadada amb la seva forma d'explicar l'univers... i que em va fer veure que ensenyar és una de les professions més maques del món...
    Un petonàs guapa i felicitats altre cop x la teva gran feina!!!

    ResponderEliminar
  4. M'has emocionat Mireia... Jo també m'he recordat d'una gran professora que ja no està entre nosaltres...

    ResponderEliminar
  5. Yo en general tengo muy buenos recuerdos de todos mis profes. Considero que fui afortunada con los que me tocaron. Un beso.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...