CLOENDA FI DE CURS 2010-2011

jueves, 16 de junio de 2011

Avui hem fet la cloenda de fi de curs.... uf! quins nervis tots allà davant dels papis i mamis...
Sí és veritat... ja s'han fet grans!! Jo mateixa que he estat 2 anys amb aquest grup me'n adono del gran canvi que han experimentat. La festa ha estat molt bé, amb berenar inclòs. I els nens i nenes no s'esperaven el regalet que els hem preparat les "senyus".
Amb aquesta samarreta que, us heu endut avui tan maca, m'agradaria que, quan us la poseu aquest estiu no us oblideu dels vostres amics i amigues de la classe. I per suposat de la vostra mestra que us estima "fins al cel". I recorda que sempre estaré aquí pel que necessitis.

Ara vull donar les gràcies  a tots els pares i mares de la meva  classe per aquest regal tan especial que  m'heu fet. La postal amb els 26 angelets i la capsa amb el regal de l'estada "con encanto" de dues nits...que ara per ara no sé on serà, però prometo posar una foto al blog de quan pugui portar a terme el vostre regal.

Mil petons i moltíssimes gràcies per tota la participació tant en la vida real com en la virtual, jejejeje!!
No us oblidaré mai... aix aix ara m'estic emocionant... :(

Diu... La vida es bella... vívela!!
Doncs això farem!!

1 comentario:

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...