EXPRESSIÓ LLIURE

viernes, 7 de enero de 2011

Us deixo una petita mostra de les nenes i els nens de classe gaudint d'una estona d'expressió lliure, dibuixant el que vulguin. Si us fixeu estan superconcentrats i quasi no fan soroll... això és un bon senyal!! vol dir que els està agradant allò que fan en aquell moment. De fons tenim cançons de Nadal que les escolten mentre dibuixen, fins i tots acompanyen tot cantant... Quines ganes tinc de veure'ls!!! estan moníssims...
Petonets a totes les famílies...
Ah! se m'oblidava de preguntar: COM HAN ANAT ELS REIS???

3 comentarios:

  1. Ui, el comentari anterior anava pel video de l'efecte Mozart... És que jo estic peix en TIC... :-P

    ResponderEliminar
  2. Ho has fet molt bé!! a mi m'arriba primer al meu mail i fins que jo no el publico no surt a la web!!

    ResponderEliminar
  3. Bufff, quin descans!!!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...