PREMI DES DE "NOS GUSTA APRENDER"

lunes, 6 de febrero de 2012

La companya bloguera Feli Rodríguez ens fa menció al seu blog fent-nos aquest regalet!!

No entro gaire en el joc de contestar les preguntes perquè a part, que em queda poquet temps per a dedicar-me al que realment m'agrada que és escriure en el blog per als meus pekes, doncs fa poquet ja vaig rebre un altre detallet que també havia de contestar unes preguntes similars.

Ho agraeixo de tot cor. I jo el dedico a totes les persones que em segueixen. No posaré un llistat de blogs perquè sempre et deixes a algun i ho trobo una mica lleig.
Per tant, us convido a que us agafeu el detallet i el pengeu en el vostre blog de la mateixa manera que si us l'hagués dedicat directament.

I a més a més acompanyat d'un petonet!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...