EL VIATGE DE SANTA KLAUS

miércoles, 18 de diciembre de 2013

Avui no me n'he pogut estar de posar aquesta aplicació als meus pekes, que vaig conèixer gràcies a l'Ana del blog AULATIC.

Em va agradar tant ahir nit quan la vaig veure, que només tenia ganes que arribés el dia d'avui per a poder compartir amb els meus pekes unes bones estones amb el Papa Noel i els seus "elfos".

Aquesta troballa també l'hem compartida amb els altres cursos de P5 i així podrem tots gaudir.

L'aplicació ve de la mà del "senyor Google", per tant heu de tenir instal·lat el navegador CHROME.
És molt fàcil, seguiu les instruccions i ja està.
Un cop fet això poseu al buscador de Chrome el següent enllaç:  http://www.google.es/santatracker/
i us sortirà una imatge com aquesta....


La primera fletxa ens indica uns números, que són els dies que falten per a que surti el Papa Noel, i a la segona fletxeta us indico on heu de clicar per a passar a la següent pantalla....


En aquesta imatge trobareu una mena de  calendari d'advent on cada dia podem descobrir una sorpresa nova: historietes, jocs, els costums dels elfos, la vida i aprenentatges de tota la família, curses de rens, etc. Com veieu, no tots els dies estan desbloquejats. Als meus pekes els ha encantat i hem passat una estona genial. 

La veritat és que hi ha un dels dies que m'ha encantat per lo tendre i divertit: és el tercer dia, quan el Rudolf (el ren més important de tots) li envia un "HANGOUT" al Santa Klauss que encara està de vacances en una illa paradisíaca... és xulíssim... (tercer anagrama amb el ren dibuixat).

Sé que molts col·legues van conèixer aquesta aplicació ahir a través de l'Ana, però avui em dirigeixo especialment a les famílies de la meva classe, perquè m'agradaria que ho anéssiu obrint fins al final. Encara que estiguem de vacances....total què són 3 minuts ?? 
Estigueu molt atents a l'últim dia (25 de desembre) on es veurà un gran mapa mostrant-nos la ruta del repartiment dels regals del Pare Noel.

De moment nosaltres anem obrint a classe totes les sorpreses.... fins i tot hem jugat



Però quan s'han quedat boca-badats ha estat quan en Santa Klauss ha enviat un missatge de veu a la "senyo"...han estat genial les cares que posaven, jejeje... (fes clic al botó per a escoltar-lo)


Bé, espero que us hagi agradat aquesta troballa!!  i ara toca anar obrint cada dia una casella.

8 comentarios:

  1. Me alegro un montón de que les haya gustado a tus chicos, Mireia. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. És una proposta fantàstica la que ens presenta el "senyor Google" jo també l'he remenat una mica amb els peques i els hi ha encantat.
    Et desitjo que passis unes Bones Festes en companyia de tots els teus i que gaudeixis dels esperats dies de descans.
    Tonets

    ResponderEliminar
  3. ANA:Gracias por tus enseñanzas.
    Besitos

    ResponderEliminar
  4. ANNA : els encanta oi???
    Besitos.

    ResponderEliminar
  5. Aquest any ens hem portat molt bé i hem demanat un i-pad per tota la familia...t' imagines com disfrutarà? Ja t' explicarem com ha anat!

    ResponderEliminar
  6. ÀNGELS: estic segura que li encantarà.
    Besitos.

    ResponderEliminar
  7. Feliz Navidad a todos y gracias por compartir estas experiencias tan bonitas.

    ResponderEliminar
  8. MARÍA: muchas gracias a ti por estar aquí.
    Un beso.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...