"VACACIONES SANTILLANA..."

viernes, 21 de junio de 2013

Quan jo era petiteta sempre sentiem aquella musiqueta per la  tele de "VACACIONES SANTILLANA", era una mostra que les vacances d'estiu estaven a punt d'arribar. Però tot i que hi havia diferents marques per poder escollir sembla que aquest anunci va fer prou incís per a quedar-se en la nostra memòria.

Actualment, tot això ha canviat molt, ja no cal comprar, per força, un llibre per a treballar o fer repàs. Per a qui tingueu les tablets de IPAD (jo no en tinc...ho dic perquè aviat serà el meu cumple, jiji), podeu provar de descarregar aquesta aplicació molt interessant per a infantil i cicle inicial de primària. 

I amb aquest post enceto un nou apartat de troballes sobre apps dins l'àmbit d l'educació, que anomenarem apps/ tablets.


4 comentarios:

  1. Moltes gràcies per compartir aquestes troballes!
    Em sembla fantàstic el nou recull que faràs, encara que jo tampoc tinc tablet ha,ha,ha.
    Bon estiu!
    Carme

    ResponderEliminar
  2. Carme: moltes gràcies a tu pel teu temps i deixar comentari.
    Bon estiu.

    ResponderEliminar
  3. Muy buena idea, Mireia. Es un estupendo recurso. Nosotros en clase no tenemos pero todo se andará je,je Un beso.

    ResponderEliminar
  4. Ana:seguro que si. Pronto las tendréis.
    Un besito.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...