ESTRELLA NADALENCA PAS A PAS

miércoles, 2 de enero de 2013



Per a poder muntar amb els vostres alumnes aquestes estrelles tan maques i senzilles necessitarem:

  • 30 o 40 canyes de les begudes (quan més primes i de baixa qualitat millor)
  • cola blanca
  • 2 safatetes 
  • purpurina del color que vulguis
  • brides fines
  • fil per penjar-les

Feina de la mestra: 
  • preparar les dues safates: una amb cola blanca i l'altra amb purpurina
  • lligar amb la  brida les canyetes de l'alumne sense apretar només presentar.
  • passar el fil sota la brida abans de lligar-la i fer  un nus
Feina de l'alumne:
  • escollir les seves canyetes
  • escollir de quin color vol la purpurina (jo els deixo lliurement)
  • ajuden a la mestra a aguantar el gruix de canyetes mentre ella posa la  brida i el fil
  • sucar un costat amb cola i purpurina
  • fer el mateix a l'altre cantó
  • i finalment.....
FEM MÀGIA.....
ELS DIC QUE M'AJUDIN A BUFAR I FER MÀGIA...(MENTRE JO APRETO LA BRIDA I VEUEN AMB ELS SEUS ULLS COM LES CANYES ES VAN OBRINT)

Amb tot això jo tinc preparat un fil per penjar i deixar assecar els treballs, mentre encara estan al·lucinant tallo la cueta de la brida sobrant i ho penjo.

Com podeu veure a continuació queda vistós i és bonic!




Us ha agradat? doncs la idea és original de l' ANA KNOLL

4 comentarios:

  1. Mireia ¡me encanta la manualidad! y me ha gustado mucho la explicación de "trabajo para maestras" y "trabajo para los peques".
    Un besazo :)

    ResponderEliminar
  2. Me guardo las instrucciones para el año que viene. Me encantan como quedan. Un besazo y FELIZ AÑO.

    ResponderEliminar
  3. Aquestes estrelles són genials! Jo també em guardo la idea per l'any vinent! Petooons

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...