ENS VISITA UN CONTE-CONTES!!

miércoles, 25 de mayo de 2011

Avui ens ha visitat un "conte-contes". Hem anat a l'escola "dels nens grans", tal com diuen ells, i a la sala hem tingut el gran plaer de viure l'experiència d'escoltar un conte explicat per un noi. Aquest xicot, tot s'ha de dir, ho ha fet genial, ha estat enviat per l'editorial Santillana, que són els llibres que fem servir a Infantil.
Ens ha agradat molt. El conte es titula "El Marquès de Carabàs" i per si no el coneixeu ara us pujo aquesta versió....que a mi personalment em porta molt bons records, ja que és uns dels contes que em transporta a la meva infantesa. De fet.... és el de la meva infantesa que el vaig poder passar a mp3. Vinga no m'enrotllo més, jejeje... ja veureu!!






1 comentario:

  1. Segur que aquest noi ho va fer molt bé, perquè l'Àlex me n'ha parlat molt i a més es fa un tip de riure quan el recorda!
    Felicitats a la gent amb talent!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...