NO TINC CAP FOTO...

martes, 21 de diciembre de 2010

Benvolgudes famílies:
Us escric per felicitar, als vostres fills i filles, per aquest dia tan meravellós que m'han donat. Estic molt orgullosa del meu grup de P5 per haver cantat com els àngels en el Concert de Nadal. La veritat és que ahir quan assajàvem jo ja em vaig emocionar i avui.... uf! ha estat el summum.
Tinc un grup genial, que tots i totes tenen un bon cor i sempre intenten ajudar als companys. El concert ha anat molt bé i la participació de pares, mares i familiars ha estat d'allò més bé.

Bé no m'enrotllo més i m'agradaria que li diguéssiu als pekes lo orgullosa que estic d'ells i d'elles.

Ara ja només desitjar-vos, a totes les famílies, unes festes de Nadal molt felices i que ens veiem a la tornada, amb moltes ganes de tirar endavant.

MIL PETONETS!!!

Ja us deia en el títol que no tinc cap foto... si algú em vol fer arribar alguna...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...