LA MEVA FELICITACIÓ DE NADAL PER A TOTHOM

martes, 21 de diciembre de 2010

3 comentarios:

  1. Bon Nadal!!!
    És molt maco el video Mireia. Gràcies per penjar-ho.

    ResponderEliminar
  2. Estaria bé saber qui m'escriu... en realitat no costa gens posar el nom al moment d'escollir la identitat (on posa nom s'ha d'escriure el nom i ja està) no passa res simplement és que no sé a qui m'he de dirigir per a contestar... moltes gràcies igualment per a comentar "anònim".
    I dir-vos que ho he fet amb molt de gust!

    ResponderEliminar
  3. uf!! jo també m'emociono quan els veig en aquest vídeo...i amb aquesta cançó "És un desig" de Gossos!!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...